ponedjeljak , 26.05.2008. u 19:53

Opet ona stara, prirodna

Image Hosted by ImageShack.us

Pripremajući novi album koji bi se trebao pojaviti na tržistu početkom lipnja, Stoja Novaković, po pisanju nekih estradnih tabloida, je odlučila promjeniti i izgled. Naime, nedavno je posjetila jednu privatnu beogradsku kliniku za estetsku kirurgiju i riješila se viška. Ne kilograma! Naprotiv, popularna pjevačica vratila se na staru kilažu, ali se konačno rasteretila silikona.
Prije sedam godina Stoja je javnost prilično iznenadila kada se od crnke izraženih oblina transformirala u zanosnu plavušu tanašnog struka i bujnog poprsja. Tada su se mogli čuti komentari da Stoja više liči na barbiku stiliziranu po posljednjim svjetskim trendovima nego na pjevačicu koja je gotovo preko noći pjesmom "Ćiki, ćiki" dospjela u sam vrh estradne ljestvice.
Od tada je doživjela nekoliko vizualnih transformacija, ali ovog proljeća odlučila je u potpunosti vrati se starom izgledu.
Na sve to Stoja je za "Svet" izjavila:

- Zbog učestalih sugestija, sad već bivših suradnika, svojevremeno sam kirurškim putem povećala grudi. Ne kajem se ni zbog čega što sam u životu učinila, pa ni zbog te estetske korekcije, ali sam vremenom shvatila da mi to nije potrebno. Već sam u nekoliko navrata naglasila da želim biti ona stara, elegantno popunjena, i da ne mogu lagati da sam nježna, krhka ženica koja trepće, kada to nisam.
U skladu s tim, riješila sam se silikona i sada je moj dekolte potpuno prirodan. Svaka čast plastici, ali prirodno je prirodno. I bez silikona, ovakve kakve mi je majka priroda podarila, grudi su mi bolje od većine na estradi.

Početkom lipnja predstavit će novi-stari muzički i vizualni imidž, a onda...

- Onda ću napraviti veliko čišćenje na estradi i pokazati gdje je kome mjesto - poručuje Stoja.

Image Hosted by ImageShack.us

Komentari... (15) - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.